1 липня 2017 року закінчується термін формування нового реєстру неприбуткових установ та організацій
Про це повідомляють у Сокирянській ОДПІ Головного управління ДФС у Чернівецькій області. У відомстві звертають увагу, що згідно змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року № 195 до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» 01.07.2017 року закінчується термін формування нового Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Задля включення до нового Реєстру неприбуткові організації зобов’язані привести свої установчі документи у відповідність із вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового Кодексу України та надати копії таких документів контролюючому органу, на обліку в якому вони знаходяться.
Всі неприбуткові організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії до фіскальної служби, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 липня 2017 року, а релігійні організації – після 1 січня 2018 року.
Електронний кабінет платника сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв
«Електронний кабiнет платника» (далi – ЕКП) – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу та який сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв).
Знайти ЕКП можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.
ЕКП складається із двох функціональних частин:
- відкрита (загальнодоступна)
- приватна (особистий кабінет).
При виникненні питань з приводу користування ЕКП можна звернутися за телефоном 0800501007 (напрямок «0») або написати на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.
ВІДКРИТА (ЗАГАЛЬНОДОСТУПНА ЧАСТИНА)
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):
- Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.
- Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними:
дані про взяття на облік платників;
реєстр срахувальників;
дані реєстру платників ПДВ;
реєстр платників єдиного податку;
інформація про РРО;
інформація про книги ОРО;
дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами.
- Отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар).
- Роздрукувати бланки податкової звітності.
- Заповнити, зберегти та роздрукувати Податкову декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб.
- Отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).
ПРИВАТНА ЧАСТИНА (ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ)
Робота у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Отримати ключі можна у відділі реєстрації ключів Управління (Центру) сертифікації ключів ІДД ДФС, який діє при Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 «А» кабінет №110 тел.(0372)51-43-79.
Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи:
- Новини.
- Інформація з реєстрів.
- Податковий календар.
- Бланки податкової звітност.
- Декларація про майновий стан і доходи (для фізичних осіб).
- Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП).
- Облікові дані платника.
- Звітність.
- Вхідні/вихідні документи.
- Листування з органами ДФС.
- Подання заяв, запитів для отримання інформації.
В даному розділі можна створити та надіслати:
Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
Запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;
Заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
Запит щодо розрахунків з бюджетом.
Реєстраційну заяву платника податку на додану вартість;
Лист;
Запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
Заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою №1-АКП;
Запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій.
- Стан розрахунків з бюджетом:
переглянути дані щодо розрахунків з бюджетом за останні 2 роки;
застосування фільтру в розрізі контролюючих органів;
вивантажити інформацію у форматі XML – файл.
Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі.
- Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.
- Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (СЕА ПДВ).
У розділі (СЕА ПДВ) можливо переглянути:
проведені операції в системі СЕА ПДВ;
реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком.
- Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).
У розділі (СЕА РП) можливо переглянути:
реєстр операцій обсягів пального;
реєстр сум акцизного податку.
Підприємці-спрощенці зобов’язані застосовувати РРО при перевищенні обсягу доходу понад 1 мільйон гривень
Сокирянська ОДПІ інформує, що згідно з пунктом 296.10 статті 296 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку фізичними особами – підприємцями:
першої групи;
другої і третьої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Начальник ОДПІ А.М. Петрів
Чернівецька митниця ДФС: південно-західні ворота країни підготовлено до безвізу
Для забезпечення максимально комфортних умов для подорожуючих у перші дні дії безвізового режиму Фіскальна служба України реалізує інформаційну кампанію по роз`ясненню громадянам правил перетину державного кордону.
Пам’ятки та брошури для подорожуючих за кордон в рамках дії безвізового режиму з країнами ЄС, де подорожуючі можуть ознайомитися з основними вимогами законодавства, розміщено на веб-порталі територіальні органи ДФС у Чернівецькій області за посиланням: http://cv.sfs.gov.ua/listivki-ta-broshuri/299131.html та на інформаційних стендах у пунктах пропуску.
У режимі on-line працює сервіс «Кордон» http://kordon.sfs.gov.ua/, за допомогою якого громадяни матимуть можливість перевіряти завантаженість пунктів пропуску і таким чином, планувати оптимальний маршрут та розрахувати час на перетин кордону.
Довідка:
Протяжність державного кордону зони діяльності Чернівецької митниці ДФС 373 кілометра (170 км – з Молдовою, 203 км – з Румунією). В зоні діяльності митниці знаходяться 3 митні пости: «Вадул-Сірет», «Чернівці», «Кельменці».
Набрали чинності зміни до декларації акцизного податку
У Головному управлінні ДФС у Чернівецькій області повідомляють, з 06.06.2017 р. набрав чинності Наказ Мінфіну України від 24.04.2017 р. № 451, яким затверджено зміни до форми декларації акцизного податку, Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку, затверджених власним наказом від 23.01.2015 р. № 14.
Змінами, зокрема, передбачено доповнення розділу В «Податкові зобов’язання з реалізації пального» декларації акцизного податку новим рядком за кодом операції — В18 «Сума податкових зобов’язань (сума значень рядків В1 — В10 та В17, за вирахуванням рядка В11)».
Уточнено, що розділ ІІ Розрахунку суми акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів заповнюється платниками податку при виправленні або уточненні показників звітності за податкові (звітні) періоди до 01.01.2017 р.